Je zal deze over enkele minuten ontvangen op het opgegeven e-mailadres. Geen e-mail ontvangen? check je spambox. Lees tijdens het wachten over onze thuiswerkplek oplossing.
Second Office ontzorgt werkgevers van A tot Z bij het in de praktijk brengen van hun thuiswerkbeleid. Wij realiseren, leveren en onderhouden thuiswerkplekken voor onze klanten. Dat doen we door het aanbieden van een gepersonaliseerd thuiswerkplek serviceplatform, waarin werknemers hun werkplek kunnen samenstellen op basis van de door de werkgever vrijgegeven keuzemogelijkheden(producten). Ook vinden werknemers er het uiteindelijke thuiswerkbeleid en veelgestelde vragen en antwoorden, en kunnen ze Second Office bereiken bij vragen of defecten.
“Vanuit goed werkgeverschap willen wij een toekomstbestendige goede- en fijne thuiswerkplek faciliteren. (…) Second Office kwam met de beste oplossing, voor de scherpste prijs: van installatie bij de medewerkers thuis tot aan de ondersteuning tijdens het thuiswerken met de unieke verhuisservice.”
“Second Office luistert naar de eisen en wensen en vertaalt deze door in haar dienstverlening. Zij biedt een hoog serviceniveau, denkt met ons mee en levert een totaaloplossing. Dit is geen klant-leveranciers-relatie maar een partnership”