Bestelportaal.
Één omgeving voor hybride werken en de thuiswerkplek
- Medewerkers binding
- Eenvoudig bestelproces
- Geen administratieve lasten
- Inzicht en (proces) controle
Inzicht en controle zonder administratieve last
Onderdeel van de dienstverlening van Second Office is het Bestelportaal. Dit is een online thuiswerkplek portaal dat specifiek wordt afgestemd op de eisen en wensen van de klant. Hiermee heeft een organisatie een digitaal proces en toegangspoort voor medewerkers voor alles rondom hybride werken en de thuiswerkplek in één omgeving. Dit leidt tot een gestroomlijnd en geborgd proces waarmee je als werkgever volledig inzicht en controle hebt, zonder administratieve lasten. Benieuwd hoe we dit aanpakken? Bekijk onze werkwijze.
Een aantal van onze partnerships
Voor zowel kleine als de grootste werkgevers van Nederland faciliteren en beheren wij Thuiswerkplekken. Resultaat voor onze partners: innovatief en goed werkgeverschap. Samen realiseren we productieve, vitale, en gelukkige thuiswerkers












Hulp of advies nodig?
We helpen je graag.


Bestelportaal
Het Thuiswerkplek portaal heeft vele functionaliteiten en mogelijkheden. Onze klanten gebruiken het als de toegangspoort voor het hybride werken binnen de organisatie. In (online) demo kunnen we je er alles over vertellen en kijken we graag naar jullie wensen. Lees hier hoe onze klanten het Bestelportaal ervaren.