Thuiswerkplekken inrichten voor medewerkers?
Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken,
dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.
13% Meer output bij thuiswerken
Hogere productiviteit
Medewerkers tevredenheid stijgt
Lager ziekteverzuim
Minder co2 uitstoot
Stijging van de winst
Thuiswerkplek vraagstukken eenvoudig oplossen binnen jouw organisatie?
productiever en effectiever werken
Wat te doen bij medewerkers wisselingen?
Wie gaat dit intern organiseren en beheren?
Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken,
dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.
Onze dienstverlening
Bij een hybride werkplek hoort de thuiswerkplek oplossing van Second Office: Van laptopstandaard, headset, bureaustoel tot een complete thuiswerkplek. Bovendien direct geleverd en geïnstalleerd bij jouw medewerkers thuis. Kortom wil je een thuiswerkplek inrichten, kopen of in abonnementsvorm (lease), Second Office regelt het. Ook kunnen wij jou ontzorgen in het operationele beheer zelfs met een verhuisservice.
Thuiswerkplekken inrichten volgens gestructureerd proces
Een thuiswerkplek inrichten, kopen of leasen en beheren is voor veel organisaties nieuw. Daarom begeleiden wij jou in het gehele proces met advies op maat. Ook delen we graag onze kennis en ervaring bekijk bijvoorbeeld de blauwdruk van het thuiswerkbeleid. Daarmee worden jouw medewerkers voorzien van een optimale thuiswerkplek. Kortom samen realiseren we productieve, vitale, en gelukkige thuiswerkers. Maak daarom gebruik van de Thuiswerkplek oplossing van Second Office.
Inventarisatie
Selectie
Bestelomgeving
Ontzorgen
Wil jij ook een fijne thuiswerkplek?Deel deze pagina dan met je werkgever.
Voordelen thuiswerkplekken van Second Office
- Ontzorging van advies tot operationeel beheer
- Breed assortiment van monitor tot zit-sta bureau
- Jouw eigen customized bestel- en serviceplatform
- Van installatie tot onze unieke verhuisservice
- Geen beheer waardoor je kunt focussen op jouw werk
- Flexibel en volledig aanpasbaar naar jouw wensen
- Uniek Vitaal en Actief thuiswerken programma
- Geen administratieve lasten
- Periodieke management rapportage

Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken,
dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.
Onze klanten













