Home Office Portal.
Één omgeving voor hybride werken en de thuiswerkplek

Inzicht en controle zonder administratieve last

Onderdeel van de dienstverlening van Second Office is het Home Office Portal. Dit is een online thuiswerkplek portaal dat specifiek wordt afgestemd op de eisen en wensen van de klant. Hiermee heeft een organisatie een digitaal proces en toegangspoort voor medewerkers voor alles rondom hybride werken en de thuiswerkplek in één omgeving. Dit leidt tot een gestroomlijnd en geborgd proces waarmee je als werkgever volledig inzicht en controle hebt, zonder administratieve lasten. Benieuwd hoe we dit aanpakken? Bekijk onze werkwijze.

Meer ontdekken?

Of wil je sparren over de kansen en oplossingen die Second Office jullie organisatie kan bieden? Laten we een afspraak maken!

4.65/5

Een aantal van onze partnerships

Voor zowel kleine als de grootste werkgevers van Nederland faciliteren en beheren wij Thuiswerkplekken. Resultaat voor onze partners: innovatief en goed werkgeverschap. Samen realiseren we productieve, vitale, en gelukkige thuiswerkers

Home Office Portal het thuiswerkplek portaal voor werkgevers

Home Office Portal

Het Thuiswerkplek portaal heeft vele functionaliteiten en mogelijkheden. Onze klanten gebruiken het als de toegangspoort voor het hybride werken binnen de organisatie. In (online) demo kunnen we je er alles over vertellen en kijken we graag naar jullie wensen. Lees hier hoe onze klanten het Home Office Portal ervaren.