Kantoorinrichting

Van complete kantoorinrichting tot kantoormeubilair vervangen.

Second Office Garantie
Kantoorinrichting

Trotse leverancier van o.a.:

Waar bent u naar op zoek?

Kantoor inrichting van Second Office

Met Second Office kiest u voor een ergonomische, stijlvolle kantoor inrichting. Die naadloos aansluit bij uw behoeften, van kantoormeubilair zoals zit sta bureaus tot aan IT hardware. Van enkele werkplekken tot gehele kantoortuinen, Second Office realiseert het voor u.

Advies

Gericht op ergonomische en kostenbewuste oplossingen.

Ontwerp en design

Afgestemd op uw wensen waarbij sfeer, functionaliteit en duurzaamheid samenkomen.

Maatwerk

Slimme, kostenbewuste oplossingen voor klantvragen.

Scherpe offerte

Groot inkoopnetwerk van kantoor meubels tot IT-hardware.

Levering en installatie

Met onze eigen monteurs kunnen wij van aanvraag tot montage realiseren binnen één week.

Duurzaamheid

Bestaande meubelen of onderdelen ervan herinzetten in het project of een andere bestemming ervoor zoeken.

Werkplekinstructie

Uw medewerkers ontvangen tips en trucs om ergonomisch te werken.

Servicedesk

U heeft een vast aanspreekpunt vanaf het eerste gesprek tot oplevering van het project.

Hoe het werkt

De eerste stap is het scherpstellen van uw wensen. Wat is het gewenste resultaat dat u wilt behalen met de ruimte of kantoorinrichting? Welke ideeën heeft u zelf voor ogen? Zijn er bestaande partners die u wilt betrekken bij het project? Vervolgens bespreken we de mogelijkheden.

Op basis van uw wensen en budget maken we een voorstel. Voldoet het voorstel aan uw wensen? Dan laten we u kennismaken met de producten. Het is ook mogelijk om demo-werkplekken op kantoor te hebben, zodat medewerkers betrokken kunnen worden in het keuzetraject.

Bent u nog steeds enthousiast? Dan maken we de overeenkomst in orde en kan de projectfase direct van start gaan.

We stellen een projectplan op waarin alles is opgenomen: de gekozen producten in de gekozen kleuren, een overzicht van de aantallen, hoe de installatiedag gaat verlopen, wat we van u verwachten en wat u van ons kunt verwachten, starttijden en de duur van de werkzaamheden. Dit zorgt ervoor dat de installatie zorgeloos voor u verloopt.

Onze medewerkers zorgen voor een vlekkeloze installatie van de kantoorinrichting. Ze zijn vooraf uitgebreid gebriefd via het projectplan. Aan het eind nemen ze alle verpakkingsmaterialen weer mee en leveren de ruimte schoon op. Samen met u doen ze een controle ronde van het geleverde. Mocht er onverhoopt iets missen of niet naar wens zijn, dan pakken we dit direct op met u. Uw vaste contactpersoon zorgt voor de oplossing en oplevering ervan, net zolang tot u tevreden bent.

Uw medewerkers ontvangen een e-mail vol tips en video’s van experts, zoals ergonomische adviseurs, personal trainers en fysiotherapeuten. Deze omvatten alles van het juist instellen van uw bureaustoel tot oefeningen voor tussendoor en advies voor efficiënt videovergaderen, zodat medewerkers hun ergonomische werkplek optimaal kunnen benutten.

In een afsluitend gesprek evalueren we samen met u. Zijn u en uw collega’s trots op het behaalde resultaat? Hoe ervaren uw medewerkers en gasten de vernieuwde inrichting? Hoe vindt u dat het proces verlopen is?

Waarom Second Office?

Tarieven

Van zit sta bureau to vergaderzaal

Complete werkplek € 395,-

Ex. BTW en installatie

Denken klantgericht

Kantoormeubilair project

“Snelle communicatie, meedenkend gedurende het hele proces en een kostenefficiënte oplossing tegen scherpe prijzen. Met een snelle en professionele levering en montage.”

Dave Schuite | Coördinator Facilities.

Holland Casino logo

Waarom kiezen voor de kantoorinrichting van Second Office?

Het verschil tussen Second Office en een webwinkel of een projectinrichter.

Webshops

  • Advies (beperkt)
  • Ontwerp, design en maatwerk
  • Scherpe prijzen
  • 1 vast aanspreekpunt
  • Eigen montageteam
  • Levering mogelijk binnen één week

Kantoorinrichting

Volledig ontzorgd door Second Office
  • Uitgebreid advies (kosteloos)
  • Ontwerp, design en maatwerk
  • Scherpe offerte prijzen (Groot inkoopnetwerk) merkonafhankelijk
  • 1 vast aanspreekpunt (gehele project)
  • Eigen montageteam
  • Levering mogelijk binnen één week

Projectinrichter

  • Uitgebreid advies (betaald)
  • Ontwerp, design en maatwerk
  • Scherpe offerte prijzen
  • 1 vast aanspreekpunt
  • Eigen montageteam
  • Levering mogelijk binnen één week

Een aantal van onze klanten

Second Office werkt voor zowel kleine als de grootste werkgevers van Nederland. Van totale kantoorinrichting en tot het vervangen van alleen meubels.

Contact

Giel van der Linden

Giel van der Linden

Adviseur

Benieuwd hoe we jullie kantoorinrichting kunnen optimaliseren of alleen de meubels upgraden?