Onze dienstverlening

Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken

Samen creëren we een goede plek om te zitten, een fijn scherm om naar te kijken of ergonomisch zit-sta bureau om aan te werken. Wij ontzorgen werkgevers met thuiswerkplekken van advies, installatie, verhuisservice tot operationeel beheer. Kortom Second Office ontzorgt jouw bedrijf! 

Second Office

Thuiswerkplek serviceplatform​

Installatie

Verhuisservice

Operationeel beheer

Onze dienstverlening

Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken, dit bespaart jouw organisatie tijd en geld. 

Een thuiswerkplek of hybride werkplek inrichten of kopen is voor veel organisaties nieuw. Daarom begeleiden wij jou in het gehele proces met advies op maat. Ook delen we onze kennis en ervaring. Daarmee worden jouw medewerkers voorzien van een optimale thuiswerkplek. Kortom samen realiseren we productieve, vitale, en gelukkige thuiswerkers. Maak daarom gebruik van onze full service thuiswerkplek pakketten. Ook gedurende het jaar ontzorgen wij jouw organisatie door het operationeel beheer voor je uit te voeren. Starten met hybride werken? Daarvoor hebben wij een blauwdruk van een thuiswerkbeleid opgesteld.

Klant aan het woord: "Onze medewerkers zijn super tevreden en blij met de goede thuiswerkplek. Hiermee voldoen wij niet alleen aan de richtlijnen maar bovenal voorkomen we lichamelijke klachten bij medewerkers die langdurig thuiswerken zonder goede faciliteiten."
Projectteam
Aeves Benefit

Thuiswerkplek huren

Incl. service abonnement
Per maand
  • Breed assortiment af te stemmen op jouw wensen
  • Van meubilair, ergonomie tot ICT
  • Thuiswerkplek faciliteiten afgestemd op de medeweker
  • Geen hoge investeringskosten voor de materialen
  • Laag maandbedrag
  • Inclusief service abonnement
  • Installatie bij de medewerker thuis

Thuiswerkplek koop

Koop service abonnement (optioneel)
Koop & per maand
  • Breed assortiment af te stemmen op jouw wensen
  • Van meubilair, ergonomie tot ICT
  • Thuiswerkplek faciliteiten afgestemd op de medeweker
  • Scherpe prijzen door groot inkoopvolume
  • Installatie bij de medewerker thuis
  • Inclusief service abonnement (optie)
Populair

Operationeel beheer

Service abonnement
Maandelijks
  • Thuiswerkplatform in jouw huisstijl
  • Digitaal aanvraagproces voor medewerkers
  • Geen administratief beheer
  • Instructie en support pagina
  • Toegang tot de verhuisservice
  • Opslag functie
  • Thuiswerkplek helpdesk
  • Tips & tricks "gezond thuiswerken"
  • Ook voor niet Second Office geleverde producten mogelijk

Thuiswerkplek serviceplatform, Inzicht en controle zonder administratieve last

Klant aan het woord: "Zou je Second Office aanraden? Zeker weten, door het meedenken tijdens het gehele proces om het ons zo gemakkelijk mogelijk te maken en werk te voorkomen maakt ons partnerschap compleet."
Projectteam
Het NIC

Voordelen voor jou

Thuiswerkplekken van Second Office

Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken,
dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.

Onze klanten

Ontvang nieuws en tips over thuiswerkplekken en de invoering van het hybride werken. Meld je aan!

Vrijblijvend advies voor een goede thuiswerkplek oplossing

Vraag hier advies aan