Over ons

Hoe het begonnen is….

Oprichter van Second Office is Giel van der Linden. Hij heeft bij verschillende bedrijven gewerkt waaronder ruim 11 jaar als directeur van een inkoopcollectief. Al jarenlang had Giel de ambitie om een eigen bedrijf te starten. In 2020 is het zo ver en besluit hij een nieuw concept te introduceren. Gericht op het ontzorgen van werkgevers die het Hybride Werken willen invoeren. Second Office is geboren: Complete thuiswerkplekken, inclusief operationeel beheer, in abonnementsvorm of als koopmodel.

Ondertussen heeft Second Office duizenden gezonde thuiswerkplekken over heel Nederland geïnstalleerd. En al deze klanten en haar medewerkers voorziet Second Office nog iedere dag van het operationeel beheer. Vanaf het eerste moment staat de klantbeleving voor zowel de werkgever als medewerker op de eerste plaats. Ergonomisch en gezond thuiswerken zonder zorgen.

Giel van der Linden oprichter Second Office inmotion
Meer weten? 
“Inmiddels ontzorgen we al vele organisaties met het installeren en beheren van ergonomische en gezonde thuiswerkplekken. Hoort jouw organisatie daar straks ook bij?”
over second office

Over Second Office

“De oplossing voor een goede- en gezonde thuiswerkplek. Zonder zorgen gerealiseerd” Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken en hybride werkplek met als resultaat: Vitale, productieve en gelukkige thuiswerkers. Met de full service thuiswerkplek van Second Office ontzorgen we jouw organisatie in het transitieproces naar thuiswerken. Voor een vast bedrag per maand of in een koopmodel. Met een breed assortiment aan producten verzorgen wij de plaatsing, service en het retour halen van de thuiswerkplekken. Met tips en tricks ondersteunen wij je medewerkers om blijvend actief en gezond te kunnen werken.

Medewerkers tevredenheid stijgt

Geeft vorm aan goed werkgeverschap

Goede- en gezonde thuiswerkplek

Thuiswerkplekken zonder zorgen

Voordelen van Second Office

Thuiswerkplekken van Second Office
Projectteam Sportbedrijf Rotterdam: "Een zeer prettige samenwerking. Het Digitale Thuiswerkplek Platform dat geheel afgestemd is op de organisatie zowel visueel als tekstueel heeft gezorgd dat wij geen administratieve last hebben. Het is een zelfserviceportaal waarop de medewerkers zelf producten kunnen aanvragen om een thuiswerkplek te verbeteren. Second Office is flexibel in haar assortiment. Ook hebben we alternatieven overlegd die Second Office heeft gecontroleerd en onderzocht op toepasbaarheid. De directe levering (inclusief installatie) bij de medewerkers wordt ook zeer goed beoordeeld."
Sportbedrijf Rotterdam Thuiswerkplek
Projectteam
Sportbedrijf Rotterdam

Neem contact op

Onze adviseurs helpen je graag met het inrichten van goede- en gezonde thuiswerkplekken voor jou en je medewerkers. Ook delen we onze kennis over het overstappen op het Hybride Werken en alles wat daarbij komt kijken. Vul het onderstaande formulier in en we snel contact met je op.

Onze klanten

Wij adviseren, installeren en beheren uw thuiswerkplekken,
dit bespaart uw organisatie tijd en geld.
Vrijblijvend advies voor een goede thuiswerkplek oplossing

Vraag hier advies aan