Succesverhalen

Gelukkige, vitale en productieve (thuis)medewerkers voor minder dan het beste doen we het niet. Onze klanten en haar medewerkers verdienen kwaliteitsproducten, snelle en persoonlijke service. En nu kunnen wij je wel vertellen hoe goed we zijn, maar het is beter omdat door onze klanten te laten vertellen.

Holland Casino

In het begin wisten niet alle medewerkers hoe ze thuis moesten werken. Er moest een transitie komen, maar hoe? Het voordeel voor medewerkers is een betere privé-/werkbalans. Hierdoor konden zij zich beter concentreren op de werkzaamheden. Managers hebben hun werkwijze moeten aanpassen en zijn veel meer gaan managen op output, lees gehele klantcase.

Topdesk

De coronamaatregelen met betrekking tot het
thuiswerken hebben we opgevolgd en daarna kwam de vraag: ‘Hoe nu verder?’. We hebben de werknemers nauw betrokken bij het vervolg en er waren surveys om de voorkeur van de medewerkers te onderzoeken. Wil je
liever thuiswerken of op kantoor? Waarom? Welke  voordelen zie je en welke nadelen? Daarna is de keuze gevallen op hybride werken voor onbepaalde tijd.

Wooncompas

Welke resultaten verwacht Wooncompas met het hybride werken te behalen? “Dat wij onze medewerkers met de positieve ervaring uit de coronatijd een betere werk/privé balans kunnen faciliteren. Met als bijkomend resultaat dat we productiever zijn. Op kantoor ontmoeten we elkaar en werken we samen aan projecten of hebben we overleg. Tijdens corona hebben we geleerd dat we niet op kantoor hoeven te werken om productief te zijn.” Lees de klantcase

AevesBenefit Klantcase Second Office

AevesBenefit

Wij hebben een inkooptraject uitgevoerd waarin wij 5 leveranciers met elkaar vergeleken. Uit analyse bleek dat er een groot verschil zit in de kwaliteit van de aangeboden materialen. Uiteraard gaan we als inkopers voor een hoge kwaliteit met een juiste prijs. Second Office kwam met de beste oplossing, voor de scherpste prijs. Van installatie bij de medewerkers thuis tot aan de ondersteuning tijdens het thuiswerken met de unieke verhuisservice bij personele mutaties zoals een verhuizing of in- en uitdiensttreding.

Sportbedrijf Rotterdam

Vanuit goed werkgeverschap en vooruitstrevendheid wilde Sportbedrijf Rotterdam een goede thuiswerkplek aan medewerkers bieden. Hiermee is men ook voorbereid op het ‘hybride werken’ na Corona. We kregen signalen dat mensen achter een keukentafel aan het werken waren waardoor er klachten gingen ontstaan,” aldus het projecteam van Sportbedrijf Rotterdam. Lees de klantcase.

Sportbedrijf Rotterdam Klantcase Second Office
Patrimonium Barendrecht Klantcase

Patrimonium Barendrecht

Vanuit goed werkgeverschap zijn we gestart met een pilotperiode van een half jaar. Door middel van een projectgroep Hybride werken is het Hybride werken beleid tot stand gekomen. Over een half jaar evalueren we het hybride werken en gaan we na of het werkt voor de medewerkers en de organisatie, zoals het bedacht is. We zien nu dat medewerkers er blij mee zijn en het flexibel werken waarderen.” 

Benieuwd naar onze aanpak