- Welkom bij Second Office
Wij verzorgen en beheren thuiswerkplekken, dit bespaart organisaties tijd en geld.
Volledige ontzorging van gezonde Thuiswerkplekken met advies, customized portal & workflows, installatie, gebruiksinstructies en beheer.

Volledige ontzorging van gezonde Thuiswerkplekken met advies, customized portal & workflows, installatie, gebruiksinstructies en beheer.
Vraag hier je Thuiswerkplek producten aan:
Onze specialisten hebben een Hybride Werken Toolkit samengesteld met daarin een voorbeeld thuiswerkbeleid, gebaseerd op de best practices van onze klanten gecombineerd met onze expertise.
Onze klanten en haar medewerkers verdienen kwaliteitsproducten, snelle en persoonlijke service. Nu kunnen wij je wel vertellen hoe goed we zijn, maar het is beter om onze klanten dat te laten vertellen.
Met deze quick handleiding kun je snel zien hoe je jouw werkplek kunt instellen en welke producten je nodig hebt.
Al onze klanten ontvangen standaard een Customized Thuiswerkplek portaal in eigen huisstijl. Dit is de toegangspoort voor alles over het Hybride Werken binnen jullie organisatie. Het is een standaard onderdeel van onze dienstverlening. Ook voor organisaties vanaf 25 medewerkers is dit interessant, het is nagenoeg kosteloos.
Dit Thuiswerkplek portaal is dé oplossing waarmee je eenvoudig een (hybride) thuiswerkplek voor je medewerkers faciliteert. Thuiswerkplek inrichten: in een eigen afgesloten webportaal kunnen medewerkers alle informatie vinden over het hybride werken en producten aanvragen voor het creëren van een fijn thuiskantoor. Wij controleren alle aanvragen aan de hand van werkafspraken. Jij geeft akkoord op de uitvoering waardoor je volledige controle op het proces hebt. Vervolgens regelen wij de bezorging en installatie bij de medewerker thuis. Met instructievideo’s informeren wij medewerkers hoe zij ergonomisch en gezond kunnen werken en hoe ze optimaal gebruik kunnen maken van het product. Wij fungeren als helpdesk en aanspreekpunt voor je medewerkers in alles voor de thuiswerkplek. Kortom een Thuiswerkplek zonder zorgen.
Wat zijn de voordelen? Medewerkers kiezen zelf hun producten uit in je eigen Thuiswerkplek portaal
Stel zelf het assortiment samen en bepaalt het budget
Ontvang één overzichtelijke verzamelfactuur per maand
Geen beheerslasten en of administratieve lasten
Een unieke verhuisservice
"Top employee experience" daar is ons partnership volledig op gefocust. Met een customized portaal, gepersonaliseerde workflows, één totaal-levering met installatie, unieke verhuisservice, servicedesk, administratief beheer en een reportingservice.
Het customized portaal bevat alles over het Hybride Werken binnen jullie organisatie. De workflows en het assortiment worden naar jullie wens ingericht. Met als resultaat een gecontroleerd bestelproces conform werkafspraken zonder administratieve lasten.
Als werkgever bepaal je het assortiment waaruit medewerkers kunnen kiezen. Wij hebben een breed assortiment gecertificeerde producten van zit-sta bureau tot PC monitor en van voetensteun tot headset. Zelf producten op voorraad? Vraag naar onze oplossing!
In één levering worden alle producten bij medewerkers thuis geleverd en zo nodig geïnstalleerd. Geen verstoring van het dagritme want medewerkers kunnen de monteurs live volgen voor de aankomsttijd. Alles voor een Top employee experience.
Medewerkers krijgen toegang en worden geïnformeerd over het juist instellen van de Thuiswerkplek. Voor ieder product zijn instructievideo's beschikbaar over het gebruik en de instelbaarheid. Samen met onze experts stimuleren we medewerkers om continu gezond en vitaal te werken.
De afwisseling verhoogd je productiviteit en zorgt voor een betere doorbloeding
Het zorgt voor een effectieve bloedcirculatie. Je hart pompt bij staand werken 10 x zoveel bloed rond in je lichaam.
De afwisseling verkleint de kans op klachten aan rug- schouder- en nek tijdens beeldscherm werk.
Je verbrandt maar liefst 144 calorieën tijdens drie uren staand werken. Door de afwisseling werken je spieren en verbrand 30% meer calorieën.
Dit Thuiswerkplek portaal is dé oplossing waarmee je eenvoudig een (hybride) thuiswerkplek voor je medewerkers faciliteert. Thuiswerkplek inrichten: In een eigen afgesloten webportaal kunnen medewerkers alle informatie vinden over het hybride werken en producten aanvragen voor het creëren van een fijn thuiskantoor. Wij controleren alle aanvragen aan de hand van werkafspraken. Jij geeft akkoord op de uitvoering hiermee heb je volledige controle op het proces. Vervolgens regelen wij de bezorging en installatie bij de medewerker thuis. Met instructie video’s informeren medewerkers om ergonomisch en gezond te werken en hoe ze optimaal gebruik kunnen maken van het product. Wij fungeren als helpdesk en aanspreekpunt voor je medewerkers in alles voor de thuiswerkplek. Kortom een Thuiswerkplek zonder zorgen.
Wat zijn de voordelen? Laat je medewerkers hun producten uitkiezen in je eigen Thuiswerkplek portaal
Stel zelf het assortiment samen en bepaal het budget
Ontvang één overzichtelijke verzamelfactuur per maand
Geen beheerslasten en of administratieve last
Unieke verhuisservice
Samen met jullie input kunnen we het portaal binnen 1 week opleveren. Het portaal blijft beschikbaar zodat nieuwe medewerkers ook producten kunnen aanvragen voor een fijne thuiswerkplek. Bekijk de demo
Second Office levert voor ieder product een supportpagina. Hierop staan instructievideo’s waarin uitgelegd wordt hoe het product werkt en hoe de medewerker optimaal van het product gebruik kan maken. Zo legt een ergonomisch adviseur uit hoe je de bureaustoel goed instelt. Of hoe je je headset zowel aan je laptop als aan je smartphone koppelt. Daarnaast kan men per product de handleidingen inzien en FAQ lezen.
De meest gekozen producten zijn bureaustoelen, elektrisch verstelbare zit-sta bureaus, toetsenbord-muis combinaties, monitoren, headsets en lapopstandaards.
Onze klanten kiezen ervoor om een productassortiment beschikbaar te stellen waaruit medewerkers een keuze kunnen maken voor het creëren van een fijne thuiswerkplek, in plaats van medewerkers een budget te geven waarmee men zelf in de markt producten kan gaan kopen. Zo’n proces brengt veel administratieve last en controle met zich mee. Denk bijvoorbeeld aan de norm waaraan de gekochte materialen moeten voldoen, het declaratie proces en het administratieve beheer.
Als een medewerker uit dienst gaat zijn er 2 mogelijkheden.
© 2022 All Rights Reserved.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
A short description of the benefit.
A short description of the benefit.
A short description of the benefit.
A short description of the benefit.
Voor elk budget is een verbetering van de thuiswerkplek mogelijk.
A short introduction to your team members and why their background should inspire potential clients’ confidence.
Job title
Job title
Job title
Job title
Use this section to describe your company and the services you offer. You could share your company’s story and details about why you are in business. The goal is to create a connection with the visitor and give them confidence to work with you.
A short description of the benefit.
A short description of the benefit.
A short description of the benefit.
A short description of the benefit.
A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.
Client Name - Location
This is a space to showcase any publications your business has been featured in
This is your chance to emphasize why the visitor should contact you right now.
Subscribe to receive our latest updates in your inbox!
© 2023 All Rights Reserved.
An overview of the services you offer and how they will benefit the visitor.
A short paragraph describing exactly what this service offers and how it helps clients. This is your chance to convince the visitor that your business is the right choice for them.
A short paragraph describing exactly what this service offers and how it helps clients. This is your chance to convince the visitor that your business is the right choice for them.
A short paragraph describing exactly what this service offers and how it helps clients. This is your chance to convince the visitor that your business is the right choice for them.
This is your chance to emphasize why the visitor should contact you right now.
© 2022 All Rights Reserved.
123 Main Street New York, NY 10001
An overview of the services you offer and how they will benefit the visitor.
A short paragraph describing exactly what this service offers and how it helps clients. This is your chance to convince the visitor that your business is the right choice for them.
A short paragraph describing exactly what this service offers and how it helps clients. This is your chance to convince the visitor that your business is the right choice for them.
A short paragraph describing exactly what this service offers and how it helps clients. This is your chance to convince the visitor that your business is the right choice for them.
© 2023 All Rights Reserved.
We gaan graag met je in gesprek.
Neem gerust contact op via onderstaande gegevens.
Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Kastanjelaan 400, Eindhoven 5616 LZ
Subscribe to receive our latest updates in your inbox!
Wij verzorgen en beheren jouw thuiswerkplekken, dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.
Wij verzorgen en beheren jouw thuiswerkplekken, dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.