Thuiswerken faciliteren

Of uw medewerkers nu op kantoor of vanuit huis werken, het is belangrijk dat hun werkplekken ergonomisch en comfortabel zijn. Dit zorgt ervoor dat ze zowel productief als plezierig en vitaal kunnen werken, zonder last te hebben van fysieke klachten. Wilt u uw team ondersteunen met goed uitgeruste en ergonomische thuiswerkplekken? Wij regelen het voor u.

Thuiswerken faciliteren - ergonomische en verantwoorde thuiswerkplekken

Trotse leverancier van o.a.:

Ergonomisch en vitaal werken, ook thuis


Second Office helpt u ergonomisch, vitaal en efficiënt thuiswerken te faciliteren met goede thuiswerkplekken. In een paar stappen regelen we dit voor u. Als werkgever bent u vanuit de Arbowetgeving verantwoordelijk voor een veilige en ergonomische werkplek voor al uw medewerkers, zowel op kantoor als thuis. Waarom kiezen opdrachtgevers zoals Holland Casino, Topdesk, vidaXL en gemeente Zeist voor Second Office? Omdat onze opdrachtgevers het belangrijk vinden dat medewerkers gezond en vitaal kunnen thuiswerken, zonder fysieke klachten te ontwikkelen. Ook willen ze ontzorgd worden in het faciliteren en beheren van de thuiswerkplekken en efficiënt en duurzaam omgaan met beschikbare middelen. Herkent u dit? We helpen u graag!

.

“In Second Office hebben we een echte partner gevonden die gedurende het hele proces met ons meedenkt. Toegankelijk, gepersonaliseerde thuiswerkwinkel, snelle communicatie, persoonlijke benadering met een hoge servicegraad.”

Dorien Visser | Manager HR Services & Solutions.

Holland Casino logo

Producten in bruikleen geven of met budget bestellen

Als werkgever heeft u twee opties bij het faciliteren van thuiswerkplekken via Second Office. 95% van onze opdrachtgevers kiest ervoor om producten voor de thuiswerkplek in bruikleen te geven aan hun medewerkers. Dit heeft als voordeel dat de totaalwaarde niet meetelt in de vrije ruimte van de Werkkostenregeling. Medewerkers kiezen in deze optie enkel de materialen die men nodig heeft om een fijne thuiswerkplek in te richten, wat kostenefficiënt is. Bij uitdiensttreding kan de medewerker de producten overnemen, of wij halen de producten retour, recon­di­tioneren ze en zetten ze opnieuw in bij nieuwe thuiswerkplekaanvragen. Dit draagt bij aan uw duurzaamheidsdoelstellingen.

Als u ervoor kiest dat medewerkers met een budget in onze webshop mogen bestellen, zien we dat het volledige budget wordt verbruikt. Als werkgever dient u dit op te nemen in de vrije ruimte van de WKR-regeling.

Voor meer informatie lees het dit blog “Alles over thuiswerkplek vergoedingen”.

Waarom Second Office?

Tarieven

Vanaf 10 medewerkers

Complete werkplek € 395,-

Ex. BTW en installatie

Dé Thuiswerkplek Oplossing van Second Office

Bent u op zoek naar een efficiënte en kosteneffectieve manier om thuiswerkplekken voor uw medewerkers te faciliteren? Second Office biedt dé Thuiswerkplek oplossing waarmee u volledig ontzorgd wordt. Onze oplossing verhoogt de medewerkerstevredenheid, vermindert beheerslasten, en integreert naadloos met uw huidige thuiswerkoplossing. Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen helpen om te voldoen aan de ARBO-wetgeving en tegelijkertijd de kosten laag te houden.

Breed assortiment

Uniek: One-stop-shop voor alles, van meubilair tot IT-hardware

Thuiswerken faciliteren?

Wilt u meer informatie over thuiswerkplekoplossingen, van totaaloplossingen tot het bestellen binnen een budget? Bel ons of laat uw contactgegevens achter. We informeren u graag en vrijblijvend over alle mogelijkheden die Second Office uw organisatie kan bieden.