Thuiswerkplek oplossing
Second Office is uw all-in-one partner voor het faciliteren en beheren van thuiswerkplekken voor uw medewerkers. Ook als u al een bestaande thuiswerkplek oplossing heeft.
Wat kunt u verwachten
Met onze Thuiswerkplek oplossing heeft u een gestroomlijnd proces waarbij we u volledig ondersteunen bij het creëren en beheren van ergonomische en productieve thuiswerkplekken voor uw medewerkers.
Ook kunnen wij het beheer van uw huidige oplossing overnemen en integreren deze in onze slimme thuiswerkplek oplossing.
Inventarisatie
We beginnen met een adviesgesprek waarin we samen uw behoeften, wensen en het budget bespreken. We luisteren naar wat u belangrijk vindt, welke ergonomische vereisten u hebt en wat uw budget is. Op basis daarvan maken we een voorstel op maat.
Lancering
Wij zorgen ervoor dat de Thuiswerkwinkel gevuld is met de juiste producten voor uw medewerkers. Binnen 5 werkdagen na het tekenen van het contract wordt het bestelportaal feestelijk gelanceerd. Vanaf dat moment kunnen uw medewerkers eenvoudig hun bestellingen plaatsen.
Levering
Zodra de eerste bestellingen zijn geplaatst gaan wij aan de slag. We zorgen voor een snelle levering en een vakkundige installatie. Onze ervaren installateurs zorgen ervoor dat alle werkplekken netjes en ergonomisch worden ingericht.
Operationeel beheer
Heb je nieuwe medewerkers die starten of medewerkers die vertrekken? Laat het ons weten! Wij zorgen niet alleen voor de levering van nieuwe werkplekken, maar halen ook de oude weer op. Zo zijn jouw medewerkers altijd van een goede thuiswerkplek voorzien.
Doorlopende service
Bij ons eindigt onze betrokkenheid niet na het inrichten van de thuiswerkplekken. We blijven actief en zorgen ervoor dat medewerkers continu worden ondersteund. We bieden video's met waardevolle tips en instructies om ervoor te zorgen dat zij optimaal gebruik kunnen maken van hun ergonomische werkplek.
Hoog serviceniveau
“Het faciliteren van een thuiswerkplek is niet zomaar een kwestie van spullen bestellen. Door dit proces goed in te richten kun je je als organisatie onderscheiden” Daarom kunnen we ieder bedrijf de Second Office Thuiswerkplek oplossing aanraden.
Karen van der Pouw | HR Busines Partner
Voordelen van de Thuiswerkplek oplossing
Werkgever
- Je voldoet aan de wettelijke zorgplicht & ARBO-wet
- Goedkoper dan budget verstrekken
- Tevreden medewerkers
- Volledige ondersteuning en service
- Gepersonaliseerde Thuiswerkwinkel afgestemd op uw bedrijf
- Duurzaam: herinzet van producten en middelen
Medewerker
- Een ergonomische thuiswerkplek
- Afgestemd op individuele voorkeur
- Eenvoudig bestelproces
- Geleverd inclusief installatie en gebruiksinstructie
- Verhoogde productiviteit
- Doorlopend advies om ergonomisch te werken met handige tips & tricks
Een aantal van onze klanten
Second Office werkt voor zowel kleine als de grootste werkgevers van Nederland. Resultaat voor onze partners: innovatief en goed werkgeverschap. Samen realiseren we productieve, vitale, en gelukkige thuiswerkers
Voorstel op maat ontvangen?
Benieuwd hoe we voor jullie de Thuiswerkplekken kunnen faciliteren of optimaliseren?