Thuiswerkplek serviceplatform

Inzicht en controle zonder administratieve last

Onderdeel van de dienstverlening van Second Office is het Thuiswerkplek serviceplatform. Dit is een online platform dat specifiek wordt afgestemd op de eisen en wensen van de klant. Hiermee heeft een organisatie een digitaal proces en toegangspoort voor medewerkers voor alles rondom thuiswerken en de thuiswerkplek. Dit resulteert in een gestroomlijnd en geborgd proces waarmee je als werkgever volledig inzicht en controle hebt, zonder administratieve lasten. 

Inzicht & controle

Medewerkers binding

Support & helpdesk

Tijd besparing

Thuiswerkplek serviceplatform in uw huisstijl

Ons doel is dat uw medewerkers optimaal verbonden zijn aan uw organisatie. Daarom wordt het serviceplatform volledig aangepast aan uw organisatie. We nemen de huisstijl over van afbeeldingen, logo’s tot aan de kleurstelling. We bieden ruimte en input voor het overbrengen van de organisatie doelstelling omtrent het invoeren van het hybride werken / thuiswerken. Dit aangevuld met de veel gestelde vragen en antwoorden om medewerkers optimaal te informeren en te binden aan uw organisatie. Hierin delen wij natuurlijk onze opgedane kennis en ervaring met u.

Thuiswerkplek platform Second Office 2
Klant aan het woord: "Een zeer prettige samenwerking. Het Digitale Thuiswerkplek Platform dat geheel afgestemd is op de organisatie zowel visueel als tekstueel heeft gezorgd dat wij geen administratieve last hebben. Het is een zelfserviceportaal waarop de medewerkers zelf producten kunnen aanvragen om een thuiswerkplek te verbeteren. Second Office is flexibel in haar assortiment. Ook hebben we alternatieven overlegd die Second Office heeft gecontroleerd en onderzocht op toepasbaarheid. De directe levering (inclusief installatie) bij de medewerkers wordt ook zeer goed beoordeeld."
Selfservice functie

Op het Thuiswerkplek serviceplatform worden medewerkers geïnformeerd over de beschikbare voorzieningen. Voor het creëren van een fijne thuiswerkplek. Dit natuurlijk volledig in lijn met wat de werkgever wil verstrekken. Hierin houden wordt rekening gehouden met verschillende woonscenario’s. Naast meubilair worden ook multimedia, accessoires en ergonomische oplossingen uitgebreid toegelicht ook met video’s. Middels de selfservice functie kunnen medewerkers de thuiswerkplek voorzieningen aanvragen. De werkgever ontvangt periodiek een digitaal totaaloverzicht waarmee een controle kan worden uitgevoerd alvorens de middelen worden uitgeleverd. Second Office is flexibel in het proces kunnen ook producten worden opgenomen die de werkgever zelf verstrekt. Dit bespaart de werkgever veel administratieve last en geeft inzicht en controle.

Ondersteuning en helpdesk

Medewerkers kunnen informatie lezen over het thuiswerkbeleid en de invulling ervan. Daarnaast voorzien wij in uitgebreide instructievideo’s van hoe koppel je een headset aan je laptop of mobiel apparaat tot aan hoe dient een bureaustoel ingesteld te worden. Naast de uitgebreide instructiepagina’s en vraag en antwoord mogelijkheden fungeert Second Office als helpdesk. Wij beantwoorden deze vragen voor de werkgever en updaten het Thuiswerkplek platform. Om medewerkers met gelijke vragen in de toekomst sneller van antwoord te kunnen voorzien. Natuurlijk werken wij altijd in lijn volgens de werkafspraken die met de werkgever zijn overeengekomen.

Geen administratief beheer en controle

Het proces rondom thuiswerken hebben wij volledig kunnen digitaliseren. Hierdoor heeft de werkgever geen administratieve last van het inventariseren, beheren en of controleren. Second Office levert ook de tools waarmee de werkgever geautomatiseerd separate thuiswerkplek overeenkomsten per medewerker kan opstellen. Natuurlijk altijd in lijn met het organisatiebeleid. Gaat een medewerker uit dienst dan kan men eenvoudig digitaal een verhuisverzoek indienen. Middels rapportages heeft de werkgever volledig inzicht en controle in alles rondom de thuiswerkplekken via Second Office.    

Geen tijdverlies

In de uitvoering maakt Second Office gebruik van de nieuwste software tools. Zo ontvangen medewerkers voor levering of serviceverzoek een bericht met Track & trace link. Hiermee kan de medewerker ons altijd volgen en de exacte tijd van ons bezoek inzien. Hiermee kan men rekening in zakelijke en of privé activiteiten. Zo wordt voorkomen dat medewerkers een hele dag onnodig zitten te wachten.

Wij verzorgen en beheren uw thuiswerkplekken, dit bespaart uw organisatie tijd en geld.

Voordelen voor u

Thuiswerkplekken van Second Office
Vrijblijvend advies voor een goede thuiswerkplek oplossing

Vraag hier advies aan