Second Office is de Thuiswerkplek expert

Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken,
dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.

Hogere productiviteit

Medewerkers tevredenheid stijgt

Lager ziekteverzuim

Minder co2 uitstoot

Stijging van de winst

Met een goede thuiswerkplek kunnen medewerkers productiever en effectiever werken

Wil je binnen jouw organisatie overstappen op hybride werken? Of gaan medewerkers structureel thuiswerken? Dan is het raadzaam om een doordacht thuiswerkbeleid op te stellen. In een thuiswerkbeleid leg je de ‘spelregels’ voor het thuiswerken vast en beschrijf je hoe arbo-conforme thuiswerkplekken door jouw organisatie gefaciliteerd zullen worden.

Logo-Holland-Casino-kleur
Controle en grip op je thuiswerkplekken. Hoe realiseer je als directie of manager thuiswerkplekken zonder operationeel beheer?
Met ondersteuning van Second Office heb je hier geen zorgen in. Wij geven je onafhankelijk advies over de beste thuiswerkplek oplossing.

De Thuiswerkplek oplossing

Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken,
dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.

Onze dienstverlening

Bij een hybride werkplek hoort de thuiswerkplek oplossing van Second Office: Van laptopstandaard, headset, bureaustoel tot een complete thuiswerkplek. Bovendien direct geleverd en geïnstalleerd bij jouw medewerkers thuis. Kortom wil je een thuiswerkplek inrichten, kopen of in abonnementsvorm (lease), Second Office regelt het. Ook kunnen wij jou ontzorgen in het operationele beheer zelfs met een verhuisservice.

Klant aan het woord: “We kunnen Second Office zeker aanbevelen. Dit vanwege de transparante houding, de snelheid van communiceren, werken en uitvoeren. Het kostte ons als werkgever weinig effort en tijd maar met de input en updates van Second Office hebben we volledig inzicht in het proces, de uitvoering en het resultaat. Dit heeft een hoop administratieve lasten bespaard. Omdat Second Office zo flexibel is, kunnen zowel grote als kleine bedrijven een beroep op hen doen. Een aanrader dus om organisaties echt te ontlasten.”

Thuiswerkplekken inrichten volgens gestructureerd proces

Een thuiswerkplek inrichten, kopen of leasen en beheren is voor veel organisaties nieuw. Daarom begeleiden wij je in het gehele proces met advies op maat. Ook delen we graag onze kennis en ervaring bekijk bijvoorbeeld de blauwdruk van het thuiswerkbeleid. Daarmee worden jouw medewerkers voorzien van een optimale thuiswerkplek. Kortom samen realiseren we productieve, vitale, en gelukkige thuiswerkers. Maak daarom gebruik van de Thuiswerkplek oplossing van Second Office.

Inventarisatie

Welke middelen wil je aanbieden voor een optimale thuiswerkplek.
Samen inventariseren we welke producten je wil verstrekken. Om medewerkers productief en efficiënt thuis te laten werken. Ook afgestemd op verschillende woon scenario’s.

Selectie

Een advies op maat voor een optimale thuiswerkplek.
Het samenstellen van de thuiswerkplek pakketten. Bepalen met of zonder operationeel beheer. Vervolgens de keuze maken voor thuiswerkplek kopen of in abonnementsvorm.

Bestelomgeving

Een klantspecifieke bestelomgeving in jouw look en feel.
De bestelomgeving is trouwens naar wens in te richten. Van welkomsttekst tot thuiswerk instructies. Medewerkers maken een keuze uit jouw selectie. Om een optimale thuiswerkplek te realiseren.

Ontzorgen

Van installatie, helpdesk, verhuizing tot het dagelijks beheer.
Onze experts richten de thuiswerkplek bij jouw medewerkers in. Zijn er personele mutaties? Geen zorgen, laat het ons weten wij regelen het. Wij kunnen ook alle operationele zaken voor je opnemen.

Voordelen thuiswerkplekken van Second Office

Thuiswerkplekken van Second Office
Thuiswerkplekken ontzorgt

Thuiswerkbeleid in praktijk brengen

Heb je eenmaal een duidelijk thuiswerkbeleid opgesteld, dan is het zaak om het beleid in de praktijk te brengen. Enkele vragen die hierbij komen kijken, zijn:

Hoe kunnen werknemers op grote schaal hun keuzes rondom de thuiswerkplek aangeven?
Hoe worden thuiswerkplekken geïnstalleerd?
Hoe gaan we om met de administratieve implicaties van het beleid?
Wat gebeurt er met de verstrekte thuiswerkmaterialen als een werknemer uit dienst treedt?
Wat gebeurt er als een defect optreedt bij de verstrekte thuiswerkmaterialen?

Work Happy & Healthy

Second Office ontzorgt werkgevers van A tot Z bij het in de praktijk brengen van hun thuiswerkbeleid. Wij realiseren, leveren en onderhouden thuiswerkplekken voor onze klanten. Dat doen we door het aabieden van een gepersonaliseerd thuiswerkplek serviceplatform, waarin werknemers hun werkplek kunnen samenstellen op basis van de door de werkgever vrijgegeven keuzemogelijkheden. Ook vinden werknemers er het uiteindelijke thuiswerkbeleid en veelgestelde vragen en antwoorden, en kunnen ze Second Office bereiken bij vragen of defecten.

Thuiswerkplekken van Second Office

Onze klanten

Wat klanten over ons zeggen:

Wij verzorgen en beheren jouw thuiswerkplekken, dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.

Thuiswerkbeleid ontvangen

Bent u op zoek naar input voor het opstellen van een thuiswerkbeleid?

Hieronder kunt u de blauwdruk voor het thuiswerkbeleid (Hybride Werken) aanvragen. U ontvangt de documenten direct per e-mail na het plaatsten van de aanvraag, check uw spam inbox.  Ook staan we u graag persoonlijk te woord, neem gerust vrijblijvend contact met ons op. 

We helpen u graag verder

U kunt hier uw vraag stellen

Vrijblijvend advies voor een goede thuiswerkplek oplossing

Vraag hier advies aan