Second Office is de Thuiswerkplek expert
Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken,
dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.
Hogere productiviteit
Medewerkers tevredenheid stijgt
Lager ziekteverzuim
Minder co2 uitstoot
Stijging van de winst
Met een goede thuiswerkplek kunnen medewerkers productiever en effectiever werken
Wil je binnen jouw organisatie overstappen op hybride werken? Of gaan medewerkers structureel thuiswerken? Dan is het raadzaam om een doordacht thuiswerkbeleid op te stellen. In een thuiswerkbeleid leg je de ‘spelregels’ voor het thuiswerken vast en beschrijf je hoe arbo-conforme thuiswerkplekken door jouw organisatie gefaciliteerd zullen worden.

Met ondersteuning van Second Office heb je hier geen zorgen in. Wij geven je onafhankelijk advies over de beste thuiswerkplek oplossing.
De Thuiswerkplek oplossing
Wij adviseren, installeren en beheren jouw thuiswerkplekken,
dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.
Onze dienstverlening
Bij een hybride werkplek hoort de thuiswerkplek oplossing van Second Office: Van laptopstandaard, headset, bureaustoel tot een complete thuiswerkplek. Bovendien direct geleverd en geïnstalleerd bij jouw medewerkers thuis. Kortom wil je een thuiswerkplek inrichten, kopen of in abonnementsvorm (lease), Second Office regelt het. Ook kunnen wij jou ontzorgen in het operationele beheer zelfs met een verhuisservice.
Thuiswerkplekken inrichten volgens gestructureerd proces
Een thuiswerkplek inrichten, kopen of leasen en beheren is voor veel organisaties nieuw. Daarom begeleiden wij je in het gehele proces met advies op maat. Ook delen we graag onze kennis en ervaring bekijk bijvoorbeeld de blauwdruk van het thuiswerkbeleid. Daarmee worden jouw medewerkers voorzien van een optimale thuiswerkplek. Kortom samen realiseren we productieve, vitale, en gelukkige thuiswerkers. Maak daarom gebruik van de Thuiswerkplek oplossing van Second Office.
Inventarisatie
Selectie
Bestelomgeving
Ontzorgen
Voordelen thuiswerkplekken van Second Office
- Ontzorging van advies tot operationeel beheer
- Breed assortiment van monitor tot zit-sta bureau
- Jouw eigen customized bestel- en serviceplatform
- Van installatie tot onze unieke verhuisservice
- Geen beheer waardoor jij kunt focussen op jouw business
- Flexibel en volledig aanpasbaar naar jouw wensen
- Uniek Vitaal en Actief thuiswerken programma
- Geen administratieve lasten
- Periodieke management rapportage


Thuiswerkbeleid in praktijk brengen
Heb je eenmaal een duidelijk thuiswerkbeleid opgesteld, dan is het zaak om het beleid in de praktijk te brengen. Enkele vragen die hierbij komen kijken, zijn:
Hoe kunnen werknemers op grote schaal hun keuzes rondom de thuiswerkplek aangeven?
Hoe worden thuiswerkplekken geïnstalleerd?
Hoe gaan we om met de administratieve implicaties van het beleid?
Wat gebeurt er met de verstrekte thuiswerkmaterialen als een werknemer uit dienst treedt?
Wat gebeurt er als een defect optreedt bij de verstrekte thuiswerkmaterialen?
Work Happy & Healthy
Second Office ontzorgt werkgevers van A tot Z bij het in de praktijk brengen van hun thuiswerkbeleid. Wij realiseren, leveren en onderhouden thuiswerkplekken voor onze klanten. Dat doen we door het aabieden van een gepersonaliseerd thuiswerkplek serviceplatform, waarin werknemers hun werkplek kunnen samenstellen op basis van de door de werkgever vrijgegeven keuzemogelijkheden. Ook vinden werknemers er het uiteindelijke thuiswerkbeleid en veelgestelde vragen en antwoorden, en kunnen ze Second Office bereiken bij vragen of defecten.

Onze klanten













Wat klanten over ons zeggen:


Wij verzorgen en beheren jouw thuiswerkplekken, dit bespaart jouw organisatie tijd en geld.