Thuiswerkwinkel

Uw medewerkers kunnen met ons op maat gemaakte bestelportaal een ergonomische thuiswerkplek inrichten, producten kiezen en instructievideo’s bekijken, alles in uw eigen huisstijl.

Thuiswerkwinkel video

Introductie video van dé Thuiswerkwinkel

Video afspelen over Thuiswerkwinkel video

Dé Thuiswerkwinkel

De Thuiswerkwinkel van Second Office – een innovatieve oplossing voor het creëren van fijne (hybride) werkplekken. Met deze op maat gemaakte online winkel kunnen uw medewerkers zelf hun thuiswerkbenodigdheden selecteren, volledig naar eigen voorkeur en behoefte. U behoudt de volledige controle over het assortiment en het budget, waardoor u een evenwichtige en effectieve thuiswerkomgeving kunt garanderen voor uw gehele team. Ons beveiligde portaal biedt een gestroomlijnde en eenvoudige manier voor uw collega’s om hun producten te bestellen, waarbij u de regie behoudt over de beschikbare opties. Ontdek hoe de Thuiswerkwinkel van Second Office uw organisatie kan transformeren door een flexibele en ondersteunende thuiswerkoplossing te bieden.

Voordelen van dé Thuiswerkwinkel

Dé Thuiswerkplek oplossing

Second Office is uw all-in-one partner voor het faciliteren en beheren van thuiswerkplekken voor werkgevers. Ons aanbod varieert van advies en een gepersonaliseerde thuiswerkwinkel tot de installatie bij de werknemer thuis. Wij regelen ook het retour halen van thuiswerkplekken van medewerkers die de organisatie verlaten. Deze materialen slaan we tijdelijk op en hergebruiken we voor nieuwe medewerkers. Met meer dan 3000 thuiswerkers die reeds op onze totaaloplossing vertrouwen, is Second Office dé partner in Thuiswerkplekken.

Second Office Hybride werken Home Page

Wat kunt u verwachten

Welke producten wilt u aanbieden? Welke look en feel hebt u voor ogen? Hoe wilt u dat het proces verloopt? Tijdens een kennismakingsgesprek nemen we de tijd om al uw ideeën en wensen te onderzoeken en bieden we uitgebreide informatie over het op maat gepersonaliseerd bestelplatform dat we voor u inrichten.

Thuiswerkwinkel Second Office
Goed werkgeverschap

Er is volop ruimte voor uw bedrijfsidentiteit te presenteren, om zo uw rol als uitstekende werkgever met de invoering van hybride werken te presenteren aan bestaande en nieuwe medewerkers.

1 informatie punt

Informeer medewerkers over het beleid rondom hybride werken binnen uw organisatie. Bied directe toegang tot beleidsdocumenten, infographics en/of gebruikersovereenkomsten. Kortom, alle informatie over hybride werken en het kunnen bestellen van een thuiswerkplek in één Thuiswerkwinkel op maat.

Uitleg over de werkplek inrichting

Middels handleidingen en video’s informeren we medewerkers over hoe ze een ergonomische en fijne thuiswerkplek kunnen inrichten.

Assortiment

Het overeengekomen productassortiment wordt gepresenteerd met duidelijke, informatieve video's die de werking en het gebruik van elk product uitleggen. Deze video's, gemaakt door experts, bieden stapsgewijze instructies en handige tips, die bijdragen aan het creëren van een productieve en fijne thuiswerkplek.

Optimaal gecontroleerd proces

Wij bieden een simpel bestelproces voor medewerkers. De workflow wordt afgestemd op uw bedrijfsbehoeften, met flexibele velden voor goedkeuring en registratie. Het bestelplatform zorgt er ook voor dat medewerkers akkoord gaan met het beleid en andere voorwaarden, wat leidt tot een soepel en goed gereguleerd proces.

Een aantal van onze klanten

Second Office werkt voor zowel kleine als de grootste werkgevers van Nederland. Resultaat voor onze partners: innovatief en goed werkgeverschap. Samen realiseren we productieve, vitale, en gelukkige thuiswerkers.

Laten we kennismaken.

Giel van der Linden

Giel van der Linden

Adviseur

Benieuwd hoe we voor jullie de Thuiswerkplekken kunnen faciliteren of optimaliseren?