Thuiswerkplekken zonder zorgen,
dit bespaart tijd en geld.

werkgever thuiswerkplek

De werkgever thuiswerkplek oplossing in 3 stappen

We stemmen de uitvoering van het project af op jouw eisen en wensen. En denken proactief mee in het gehele proces. Zodat het Thuiswerkplek project optimaal aansluit bij jouw organisatie. En natuurlijk delen we graag onze kennis en ervaring voor een succesvolle samenwerking.

Inventarisatie

1. Inventarisatie

Implementatie

2. Voorbereiding

thuiswerkplek inrichten

3. Uitrol

Wat klanten zeggen over de samenwerking

“Second Office is echte samenwerkings- partner, denkt proactief met je mee, weet goed wat bij je organisatie past. Je hebt echt het gevoel dat ze naast je staan”
"Second Office is flexibel, stabiel, betrouwbaar en denkt mee, een echte aanrader voor thuiswerkplek inrichten bij andere gemeentes!”

Meer ontdekken?

Of wil je sparren over de kansen en oplossingen die Second Office jullie organisatie kan bieden? Laten we een afspraak maken!

Nieuw: Consumenten Webshop

Inkoopvoordeel voor consumenten profiteer vanaf nu van ons inkoopvolume op top kwaliteitsproducten voor het optimaliseren van je Thuiswerkplek. Bekijk het assortiment in de webshop, bestel direct en start met besparen.

Van start met Second Office
dat is eenvoudig en snel geregeld

Wil je sparren over de kansen en oplossingen die Second Office jullie organisatie kan bieden? Laten we een afspraak maken!
Vertrouwd door >3000 gelukkige en productieve thuiswerkers